Rejestry Gminy Brwinów
Rejestry Gminy Brwinów
Rejestr żłobków i klubów dziecięcych – Referat Oświaty w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12A
Rejestr mieszkańców – Referat Spraw Obywatelskich pokój nr 003 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Rejestr wyborców – Referat Spraw Obywatelskich pokój nr 003 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Rejestr dowodów osobistych – Referat Spraw Obywatelskich pokój nr 003 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Rejestr wydanych decyzji administracyjnych w trybie Kodeksu postępowania administracyjnego – Referat Kadr i Organizacji pokój nr 205 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Rejestr skarg i wniosków – Referat Kadr i Organizacji pokój nr 205 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Rejestr petycji – Referat Kadr i Organizacji pokój nr 205 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Rejestr pełnomocnictw i upoważnień - Referat Kadr i Organizacji pokój nr 205 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Rejestr przeprowadzonych kontroli w Urzędzie Gminy Brwinów – Referat Kadr i Organizacji pokój nr 205 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Rejestr instytucji kultury – Sekretarz Gminy Brwinów pokój nr 105 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Centralny Rejestr Umów – Referat Budżetowo-Finansowo-Podatkowy pokój nr 107 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.
Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - Stanowisko ds. Działalności Gospodarczej pokój nr 006 w budynku Urzędu Gminy Brwinów przy ul. Grodziskiej 12.